Kierowcom po wypadkach i stłuczkach przysługują dwa sposoby likwidacji szkód: bezgotówkowy i gotówkowy. Jeśli tuż po zdarzeniu zgłosisz się do nas, pomożemy ci w dokonaniu bezgotówkowej naprawy samochodu z ubezpieczenia OC/AC.
Zapewne zastanawiasz się teraz, jak to jest możliwe? Pozwól, że wytłumaczymy ci, co dokładnie powinieneś zrobić, aby bezgotówkowo naprawić auto, a także jaka będzie w tym nasza rola.
Najpierw twój pojazd musi zostać przetransportowany do naszego serwisu. Do wyboru masz następujące warianty:
- Będąc na miejscu zdarzenia możesz się skontaktować z naszym serwisem dzwoniąc pod numery: 502025500 lub 502025550. Naszym zadaniem wtedy jest:
- służenie pomocą i poradą w zakresie napisania oświadczenia oraz wezwania pomocy drogowej, jeżeli jest taka potrzeba, po to aby przetransportować pojazd do serwisu;
- przyjazd na miejsce zdarzenia, jeśli klient wyrazi chęć uzyskania pomocy bezpośredniej z naszej strony.
- Możesz też samodzielnie przyjechać do naszego serwisu.
- Jeżeli samochód jest unieruchomiony i znajduje się np. na posesji lub parkingu, po wcześniejszym umówieniu przyjeżdżamy na miejsce zdarzenia, po to aby wstępnie ocenić uszkodzenia. W ocenie sugerujemy się rodzajem polisy ubezpieczeniowej, jaką klient ma zawartą z towarzystwem ubezpieczeniowym i jeżeli jest on zainteresowany naprawą w naszym serwisie, to organizujemy transport.
Jakimi formalnościami się zajmujemy?
Po dostarczeniu auta do serwisu, wstępnie przeprowadzonych przez nas oględzinach pojazdu oraz uzyskaniu od Państwa informacji o przebiegu zdarzenia, rozpoczynamy procedurę załatwiania wszystkich niezbędnych formalności.
- Najpierw wypełniamy dokumenty potrzebne do zgłoszenia szkody w Towarzystwie Ubezpieczeniowym, między innymi upoważnienie do reprezentowania klienta w jego imieniu w kontaktach z ubezpieczycielem.
- Od tego momentu zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi z likwidacją szkody na pojeździe, takimi jak: zgłoszenie szkody oraz umówienie terminu oględzin rzeczoznawcy, które odbywają się w naszym serwisie. Następnie czekamy na kosztorys z firmy ubezpieczeniowej. O postępach w sprawie informujemy klienta kontaktując się z nim telefonicznie.
- Po otrzymaniu kosztorysu, weryfikujemy go, i jeżeli zajdzie taka potrzeba, przedstawiamy własny kosztorys do akceptacji.
- Po ostatecznym zatwierdzeniu kosztorysu kontaktujemy się z klientem celem omówienia sposobu naprawy pojazdu.
- Dopiero po tym, jak klient zaakceptuje sposób naprawy auta, przystępujemy do prac naprawczych – blacharskich, mechanicznych lub lakierniczych.
- Po naprawie samochód jest sprzątany i myty, a następnie gotowy do wydania go klientowi.
- W ostatnim etapie kompletujemy faktury związane z zamówieniem użytych części oraz innymi wydatkami na naprawę i wysyłamy je do firmy ubezpieczeniowej celem rozliczenia poniesionych kosztów.
Podsumowując:
Gdy zdecydujesz się na naprawę bezgotówkową w naszym serwisie, to wszelkie koszty związane z naprawą poniesiemy my.
Klient zostawia w SERWISIE GAMPCAR uszkodzony samochód i odbiera naprawiony bez angażowania swojego cennego czasu oraz własnej gotówki.