Dokumenty do pobrania:
Oświadczenie sprawcy kolizji

Bezgotówkowa naprawa samochodu- Kraków Nowa Huta

Kierowcom po wypadkach i stłuczkach przysługują dwa sposoby likwidacji szkód: bezgotówkowy i gotówkowy. Jeśli tuż po zdarzeniu zgłosisz się do nas, pomożemy ci w dokonaniu bezgotówkowej naprawy samochodu z ubezpieczenia OC/AC.

Zapewne zastanawiasz się teraz, jak to jest możliwe? Pozwól, że wytłumaczymy ci, co dokładnie powinieneś zrobić, aby bezgotówkowo naprawić auto, a także jaka będzie w tym nasza rola.

Najpierw Twój pojazd musi zostać przetransportowany do naszego serwisu. Do wyboru masz następujące warianty.

  1. Będąc na miejscu zdarzenia, możesz się skontaktować z naszym serwisem, dzwoniąc pod numery: 502025500 lub 502025550. Naszym zadaniem wtedy jest:
    • służenie pomocą i poradą w zakresie napisania oświadczenia oraz wezwania pomocy drogowej, jeżeli jest taka potrzeba, po to, aby przetransportować pojazd do serwisu;
    • przyjazd na miejsce zdarzenia, jeśli klient wyrazi chęć uzyskania pomocy bezpośredniej z naszej strony.
  2. Możesz też samodzielnie przyjechać do naszego serwisu.
  3. Jeżeli samochód jest unieruchomiony i znajduje się np. na posesji lub parkingu, po wcześniejszym umówieniu przyjeżdżamy na miejsce zdarzenia, po to, aby wstępnie ocenić uszkodzenia. W ocenie sugerujemy się rodzajem polisy ubezpieczeniowej, jaką klient ma zawartą z towarzystwem ubezpieczeniowym i jeżeli jest on zainteresowany naprawą w naszym serwisie, organizujemy transport.

Jakimi formalnościami się zajmujemy?

Po dostarczeniu auta do serwisu, wstępnie przeprowadzonych przez nas oględzinach pojazdu oraz uzyskaniu od Ciebie informacji o przebiegu zdarzenia, rozpoczynamy procedurę załatwiania wszystkich niezbędnych formalności.

  1. Najpierw wypełniamy dokumenty potrzebne do zgłoszenia szkody w Towarzystwie Ubezpieczeniowym, między innymi upoważnienie do reprezentowania klienta w jego imieniu w kontaktach z ubezpieczycielem.
  2. Od tego momentu zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi z likwidacją szkody na pojeździe, takimi jak: zgłoszenie szkody oraz umówienie terminu oględzin rzeczoznawcy, które odbywają się w naszym serwisie. Następnie czekamy na kosztorys z firmy ubezpieczeniowej. O postępach w sprawie informujemy klienta, kontaktując się z nim telefonicznie.
  3. Po otrzymaniu kosztorysu weryfikujemy go, i jeżeli zajdzie taka potrzeba, przedstawiamy własny kosztorys do akceptacji.
  4. Po ostatecznym zatwierdzeniu kosztorysu kontaktujemy się z klientem celem omówienia sposobu naprawy pojazdu.
  5. Dopiero po tym, jak klient zaakceptuje sposób naprawy auta, przystępujemy do prac naprawczych – blacharza samochodowego, mechanicznych lub lakierniczych.
  6. Po naprawie samochód jest sprzątany i myty, a następnie gotowy do wydania go klientowi.
  7. W ostatnim etapie kompletujemy faktury związane z zamówieniem użytych części oraz innymi wydatkami na naprawę i wysyłamy je do firmy ubezpieczeniowej celem rozliczenia poniesionych kosztów.

 

Podsumowując:

Gdy zdecydujesz się na naprawę bezgotówkową w naszym serwisie, to wszelkie koszty związane z naprawą poniesiemy my.

Klient zostawia w SERWISIE GAMPCAR uszkodzony samochód i odbiera naprawiony bez angażowania swojego cennego czasu oraz własnej gotówki.

Kompleksowa pomoc po wypadkach

Zapewniamy kompleksową obsługę obejmującą holowanie z miejsca zdarzenia, zajęcie się wszelkimi formalnościami związanymi z naprawą samochodu, zarówno gotówkową, jak i bezgotówkową. Mamy w tej dziedzinie wieloletnie doświadczenie, a klient załatwia wszystko w jednym miejscu. Gwarantujemy wsparcie profesjonalnych i rzetelnych mechaników, którzy dokładają wszelkich starań, aby przywrócić każdy uszkodzony pojazd do stanu sprzed wypadku, w możliwie najszybszym czasie. Zatrudniamy m.in. profesjonalnych lakierników samochodowych, którzy dokonują niezbędnych napraw.

Naprawy bezgotówkowe są najbezpieczniejszą formą rozliczenia dla kierowcy. Nie wymaga to od poszkodowanego zaangażowania w likwidację szkody z udziałem własnych środków finansowych. Bezgotówkowa likwidacja szkody wyłącza właściciela samochodu z udziału w rozliczeniu kosztów naprawy. Rozliczenia z ubezpieczycielem dokonujemy sami. Dla poszkodowanego jest to oszczędność czasu, nerwów i pieniędzy.

Z chwilą przekazania warsztatowi pojazdu i podpisania niezbędnych dokumentów dopełniamy wszelkich formalności związanych z naprawą auta. Nasz klient nie musi sam kontaktować się z ubezpieczycielem. Dbamy o dobro klienta decydującego się na bezgotówkową likwidację szkody, unikając nieuczciwych praktyk ubezpieczycieli zaniżających kosztorysy i ograniczając stres związany z dopełnianiem wszelkich formalności. Potrafimy dokonać precyzyjnej kalkulacji kosztów pozwalającej na przeprowadzenie naprawy z wykorzystaniem dobrych i sprawdzonych części oraz nowoczesnych rozwiązań. Proces jest przez nas monitorowany, trwa możliwie najkrócej i naprawiony samochód szybko wraca do właściciela.

DLACZEGO WŁAŚNIE MY

Zajmujemy się kompleksową naprawą powypadkową samochodów osobowych i dostawczych, gotówkowo i bezgotówkowo w ramach szkody z OC/AC, odbudową lub wymianą elementów blacharskich, renowacją lakieru poprzez lakierowanie lub polerowanie oraz mechaniką w zakresie napraw eksploatacyjnych.

Zalety korzystania z naszej oferty:

  • mamy wieloletnie doświadczenie w branży,
  • służymy rzetelną i fachową poradą,
  • nasze usługi sprawią, że Twoje auto znów nabierze blasku,
  • zapewniamy kompleksowe usługi w jednym miejscu,
  • na nasze usługi dajemy gwarancję,
  • zapewniamy krótkie terminy napraw,
  • oferujemy samochody zastępcze.

Popularne pytania

  • 1) Wezwać na zdarzenie policję czy wystarczy oświadczenie?

    Wezwanie policji nie jest obowiązkiem. Policja nie jest „stuprocentową wyrocznią” co do sprawcy zdarzenia w momencie rozbieżnych wersji podawanych przez uczestników, kiedy brakuje weryfikacji poprzez kamery monitoringu lub świadków. Policja jest ważnym głosem w przypadku rozstrzygających spraw sądowych. Wszystko zależy od zaistniałej sytuacji.

    Kiedy więc wezwać policję ?

    – kiedy są osoby ranne – wtedy mówi się o wypadku i nie można przemieszczać pojazdów, tylko dobrze oznakować miejsce, np. ustawiając w odpowiedniej odległości trójkąt ostrzegawczy innych uczestników ruchu,

    – kiedy są rozbieżne wersje zdarzenia,

    – kiedy sprawca nie poczuwa się do winy.

    W większości przypadków, kiedy obie strony zdarzenia są zgodne co do jego przebiegu i sprawca poczuwa się do winy, wystarczy napisać oświadczenie sprawcy kolizji (dostępne na naszej stronie) z wszelkimi danymi potrzebnymi do zgłoszenia szkody w Towarzystwie Ubezpieczeniowym.

    Warto też zrobić kilka zdjęć, uwzględniając miejsce zdarzenia oraz uszkodzenia pojazdów uczestniczących.

  • 2) Czy zgłosić szkodę w Towarzystwie Ubezpieczeniowym samemu, czy zlecić serwisowi?

    Przy zgłoszeniu szkody nie ma to znaczenia. Podajemy wszelkie dane, jakich wymaga od nas Ubezpieczyciel, dotyczące zdarzenia i szkody na pojeździe.

    Jednakże decydując się na naprawę w danym serwisie, wszystkimi formalnościami zajmuje się serwis, który zgłasza w państwa imieniu szkodę, umawia rzeczoznawcę, robi oględziny, naprawia samochód i rozlicza się z firmą ubezpieczeniową, nie angażując Twojego cennego czasu i gotówki.

  • 3) Czy oględziny pojazdu przez rzeczoznawcę umówić z pominięciem serwisu?

    Owszem można, tylko nie zawsze jest to dobrym rozwiązaniem.

    Oględziny z pominięciem serwisu sprawdzają się przy niedużych, powierzchownych uszkodzeniach pojedynczych elementów karoserii, takich jak np.: zarysowane drzwi, błotnik, pęknięty zderzak.

    W większości przypadków komunikacyjnych gdzie jest przynajmniej dwóch uczestników, więc masa i prędkość pojazdów tworzą znaczną siłę nacisku, zderzenie powoduje, iż widoczne szkody mogą kryć kolejne uszkodzenia, których na pierwszy rzut oka nie widzimy.

    Zlecając oględziny w serwisie, masz pewność, iż szkoda na pojeździe zostanie dokładnie sprawdzona i opisana przez rzeczoznawcę przy współpracy z naszym wykwalifikowanym personelem.

    Podsumowując:

    Oględziny pojazdu przez rzeczoznawcę można umówić z pominięciem serwisu. Trzeba tylko zadać sobie pytanie: czy warto?

  • 4) Czy otrzymam samochód zastępczy ?

    Nasza firma posiada samochody zastępcze oraz współpracuje z przedsiębiorstwami oferującymi samochody w ramach ubezpieczenia.

© Copyright 2022 Gampcar