Kierowcom po wypadkach i stłuczkach przysługują dwa sposoby likwidacji szkód: bezgotówkowy i gotówkowy. Jeśli tuż po zdarzeniu zgłosisz się do nas, pomożemy ci w dokonaniu bezgotówkowej naprawy samochodu z ubezpieczenia OC/AC.
Zapewne zastanawiasz się teraz, jak to jest możliwe? Pozwól, że wytłumaczymy ci, co dokładnie powinieneś zrobić, aby bezgotówkowo naprawić auto, a także jaka będzie w tym nasza rola.
Najpierw Twój pojazd musi zostać przetransportowany do naszego serwisu. Do wyboru masz następujące warianty.
- Będąc na miejscu zdarzenia, możesz się skontaktować z naszym serwisem, dzwoniąc pod numery: 502025500 lub 502025550. Naszym zadaniem wtedy jest:
- służenie pomocą i poradą w zakresie napisania oświadczenia oraz wezwania pomocy drogowej, jeżeli jest taka potrzeba, po to, aby przetransportować pojazd do serwisu;
- przyjazd na miejsce zdarzenia, jeśli klient wyrazi chęć uzyskania pomocy bezpośredniej z naszej strony.
- Możesz też samodzielnie przyjechać do naszego serwisu.
- Jeżeli samochód jest unieruchomiony i znajduje się np. na posesji lub parkingu, po wcześniejszym umówieniu przyjeżdżamy na miejsce zdarzenia, po to, aby wstępnie ocenić uszkodzenia. W ocenie sugerujemy się rodzajem polisy ubezpieczeniowej, jaką klient ma zawartą z towarzystwem ubezpieczeniowym i jeżeli jest on zainteresowany naprawą w naszym serwisie, organizujemy transport.
Jakimi formalnościami się zajmujemy?
Po dostarczeniu auta do serwisu, wstępnie przeprowadzonych przez nas oględzinach pojazdu oraz uzyskaniu od Ciebie informacji o przebiegu zdarzenia, rozpoczynamy procedurę załatwiania wszystkich niezbędnych formalności.
- Najpierw wypełniamy dokumenty potrzebne do zgłoszenia szkody w Towarzystwie Ubezpieczeniowym, między innymi upoważnienie do reprezentowania klienta w jego imieniu w kontaktach z ubezpieczycielem.
- Od tego momentu zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi z likwidacją szkody na pojeździe, takimi jak: zgłoszenie szkody oraz umówienie terminu oględzin rzeczoznawcy, które odbywają się w naszym serwisie. Następnie czekamy na kosztorys z firmy ubezpieczeniowej. O postępach w sprawie informujemy klienta, kontaktując się z nim telefonicznie.
- Po otrzymaniu kosztorysu weryfikujemy go, i jeżeli zajdzie taka potrzeba, przedstawiamy własny kosztorys do akceptacji.
- Po ostatecznym zatwierdzeniu kosztorysu kontaktujemy się z klientem celem omówienia sposobu naprawy pojazdu.
- Dopiero po tym, jak klient zaakceptuje sposób naprawy auta, przystępujemy do prac naprawczych – blacharskich, mechanicznych lub lakierniczych.
- Po naprawie samochód jest sprzątany i myty, a następnie gotowy do wydania go klientowi.
- W ostatnim etapie kompletujemy faktury związane z zamówieniem użytych części oraz innymi wydatkami na naprawę i wysyłamy je do firmy ubezpieczeniowej celem rozliczenia poniesionych kosztów.
Podsumowując:
Gdy zdecydujesz się na naprawę bezgotówkową w naszym serwisie, to wszelkie koszty związane z naprawą poniesiemy my.
Klient zostawia w SERWISIE GAMPCAR uszkodzony samochód i odbiera naprawiony bez angażowania swojego cennego czasu oraz własnej gotówki.
Kompleksowa pomoc po wypadkach
Zapewniamy kompleksową obsługę obejmującą holowanie z miejsca zdarzenia, zajęcie się wszelkimi formalnościami związanymi z naprawą samochodu, zarówno gotówkową, jak i bezgotówkową. Mamy w tej dziedzinie wieloletnie doświadczenie, a klient załatwia wszystko w jednym miejscu. Gwarantujemy wsparcie profesjonalnych i rzetelnych mechaników, którzy dokładają wszelkich starań, aby przywrócić każdy uszkodzony pojazd do stanu sprzed wypadku, w możliwie najszybszym czasie. Zatrudniamy m.in. profesjonalnych lakierników samochodowych, którzy dokonują niezbędnych napraw.
Naprawy bezgotówkowe są najbezpieczniejszą formą rozliczenia dla kierowcy. Nie wymaga to od poszkodowanego zaangażowania w likwidację szkody z udziałem własnych środków finansowych. Bezgotówkowa likwidacja szkody wyłącza właściciela samochodu z udziału w rozliczeniu kosztów naprawy. Rozliczenia z ubezpieczycielem dokonujemy sami. Dla poszkodowanego jest to oszczędność czasu, nerwów i pieniędzy.
Z chwilą przekazania warsztatowi pojazdu i podpisania niezbędnych dokumentów dopełniamy wszelkich formalności związanych z naprawą auta. Nasz klient nie musi sam kontaktować się z ubezpieczycielem. Dbamy o dobro klienta decydującego się na bezgotówkową likwidację szkody, unikając nieuczciwych praktyk ubezpieczycieli zaniżających kosztorysy i ograniczając stres związany z dopełnianiem wszelkich formalności. Potrafimy dokonać precyzyjnej kalkulacji kosztów pozwalającej na przeprowadzenie naprawy z wykorzystaniem dobrych i sprawdzonych części oraz nowoczesnych rozwiązań. Proces jest przez nas monitorowany, trwa możliwie najkrócej i naprawiony samochód szybko wraca do właściciela.