Dokumenty do pobrania:
Oświadczenie sprawcy kolizji
MITSUBISHI po naprawie 1 480x320

Bezgotówkowa naprawa samochodu

Kierowcom po wypadkach i stłuczkach przysługują dwa sposoby likwidacji szkód: bezgotówkowy i gotówkowy. Jeśli tuż po zdarzeniu zgłosisz się do nas, pomożemy ci w dokonaniu bezgotówkowej naprawy samochodu z ubezpieczenia OC/AC.

Zapewne zastanawiasz się teraz, jak to jest możliwe? Pozwól, że wytłumaczymy ci, co dokładnie powinieneś zrobić, aby bezgotówkowo naprawić auto, a także jaka będzie w tym nasza rola.

Najpierw twój pojazd musi zostać przetransportowany do naszego serwisu. Do wyboru masz następujące warianty:

  1. Będąc na miejscu zdarzenia możesz się skontaktować z naszym serwisem dzwoniąc pod numery: 502025500 lub 502025550. Naszym zadaniem wtedy jest:
    • służenie pomocą i poradą w zakresie napisania oświadczenia oraz wezwania pomocy drogowej, jeżeli jest taka potrzeba, po to aby przetransportować pojazd do serwisu;
    • przyjazd na miejsce zdarzenia, jeśli klient wyrazi chęć uzyskania pomocy bezpośredniej z naszej strony.
  2. Możesz też samodzielnie przyjechać do naszego serwisu.
  3. Jeżeli samochód jest unieruchomiony i znajduje się np. na posesji lub parkingu, po wcześniejszym umówieniu przyjeżdżamy na miejsce zdarzenia, po to aby wstępnie ocenić uszkodzenia. W ocenie sugerujemy się rodzajem polisy ubezpieczeniowej, jaką klient ma zawartą z towarzystwem ubezpieczeniowym i jeżeli jest on zainteresowany naprawą w naszym serwisie, to organizujemy transport.

Jakimi formalnościami się zajmujemy?

Po dostarczeniu auta do serwisu, wstępnie przeprowadzonych przez nas oględzinach pojazdu oraz uzyskaniu od Państwa informacji o przebiegu zdarzenia, rozpoczynamy procedurę załatwiania wszystkich niezbędnych formalności.

  1. Najpierw wypełniamy dokumenty potrzebne do zgłoszenia szkody w Towarzystwie Ubezpieczeniowym, między innymi upoważnienie do reprezentowania klienta w jego imieniu w kontaktach z ubezpieczycielem.
  2. Od tego momentu zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi z likwidacją szkody na pojeździe, takimi jak: zgłoszenie szkody oraz umówienie terminu oględzin rzeczoznawcy, które odbywają się w naszym serwisie. Następnie czekamy na kosztorys z firmy ubezpieczeniowej. O postępach w sprawie informujemy klienta kontaktując się z nim telefonicznie.
  3. Po otrzymaniu kosztorysu, weryfikujemy go, i jeżeli zajdzie taka potrzeba, przedstawiamy własny kosztorys do akceptacji.
  4. Po ostatecznym zatwierdzeniu kosztorysu kontaktujemy się z klientem celem omówienia sposobu naprawy pojazdu.
  5. Dopiero po tym, jak klient zaakceptuje sposób naprawy auta, przystępujemy do prac naprawczych – blacharskich, mechanicznych lub lakierniczych.
  6. Po naprawie samochód jest sprzątany i myty, a następnie gotowy do wydania go klientowi.
  7. W ostatnim etapie kompletujemy faktury związane z zamówieniem użytych części oraz innymi wydatkami na naprawę i wysyłamy je do firmy ubezpieczeniowej celem rozliczenia poniesionych kosztów.

 

Podsumowując:

Gdy zdecydujesz się na naprawę bezgotówkową w naszym serwisie, to wszelkie koszty związane z naprawą poniesiemy my.

Klient zostawia w SERWISIE GAMPCAR uszkodzony samochód i odbiera naprawiony bez angażowania swojego cennego czasu oraz własnej gotówki.

Our professionals know how to handle a wide range of car services. Whether you drive a passenger car or medium sized truck or SUV, our mechanics strive to ensure that your vehicle will be performing at its best.

DLACZEGO WŁAŚNIE MY

Zajmujemy się  kompleksową naprawą powypadkową samochodów osobowych i dostawczych , gotówkowo i bezgotówkowo w ramach szkody z OC / AC. Odbudową lub wymianą elementów blacharskich . Renowacją lakieru poprzez lakierowanie  lub polerowanie . Mechaniką w zakresie napraw eksploatacyjnych.

  • posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży
  • służymy rzetelną  i  fachową poradą
  • nasze usługi sprawią że Państwa auto znów nabierze blasku
  • kompleksowe usługi w jednym miejscu
  • na nasze usługi dajemy gwarancję
  • na nasze usługi dajemy gwarancję
  • krótkie terminy napraw
  • samochody zastępcze

Popularne pytania

  • Wezwać na zdarzenie policję , czy wystarczy oświadczenie?

    Wezwanie policji nie jest obowiązkiem .Policja też nie jest  „stuprocentową wyrocznią” co do sprawcy zdarzenia w momencie rozbieżnych wersji podawanych przez  uczestników  , kiedy jest brak weryfikacji poprzez kamery monitoringu lub świadków .Policja jest ważnym głosem w przypadku rozstrzygających spraw sądowych . Wszystko zależy od zaistniałej sytuacji .

    Kiedy więc wezwać policję ?

    – kiedy są osoby ranne ,

    wtedy to już nie jest kolizja tylko wypadek i nie można przemieszczać pojazdów , tylko dobrze oznakować miejsce np. ustawiając w odpowiedniej odległości trójkąt ostrzegawczy innych uczestników ruchu.

    – kiedy są rozbieżne wersje zdarzenia

    – kiedy sprawca nie poczuwa się do winy

    W większości przypadków ,kiedy obie strony zdarzenia są zgodne co do jego przebiegu i sprawca poczuwa się do winy ,wystarczy napisać  oświadczenie sprawcy kolizji ( dostępne na naszej stronie ) z wszelkimi danymi  potrzebnymi do zgłoszenia szkody w Towarzystwie Ubezpieczeniowym .

    Zrobić kilka zdjęć  uwzględniając miejsce zdarzenia oraz uszkodzenia pojazdów uczestniczących .

  • 2) Czy zgłosić szkodę w Towarzystwie Ubezpieczeniowym samemu , czy zlecić serwisowi?

    Przy zgłoszeniu szkody nie ma to znaczenia . Podajemy wszelkie dane jakie od nas wymaga Ubezpieczyciel dotyczące zdarzenia i szkody na pojeździe.

    Jednakże decydując się na naprawę w danym serwisie wszystkimi formalnościami zajmuje się serwis , który zgłasza w państwa imieniu szkodę , umawia rzeczoznawcę , robi oględziny , naprawia samochód i rozlicza się z firmą ubezpieczeniową  nie angażując Państwa cennego czasu i gotówki

  • 3) Czy oględziny pojazdu przez rzeczoznawcę umówić z pominięciem serwisu?

    Owszem można , tylko nie zawsze jest to dobrym rozwiązaniem .

    Oględziny z pominięciem serwisu sprawdzają się przy niedużych, powierzchownych uszkodzeniach pojedynczych elementów karoserii takich jak, np : przerysowane  drzwi , błotnik , pęknięty zderzak.

    Mam na myśli szkody wynikłe z niedużej siły .

    W  większości przypadków komunikacyjnych gdzie jest przynajmniej dwóch uczestników , więc masa , prędkość pojazdów tworzy znaczną siłę nacisku, zderzenia powoduje iż widoczne uszkodzenia mogą kryć kolejne uszkodzenia których na pierwszy rzut oka nie widzimy.

    Przykład:

    Uszkodzony przód pojazdu spowodowany najechaniem na tył drugiego pojazdu np. w poruszając się w korku .

    Widoczne uszkodzenie , przerysowany może pęknięty zderzak . I to widzimy. Zgłaszamy szkodę .

    Ubezpieczyciel przyznał lakierowanie , może wymianę zderzaka . Odbieramy pieniążki od firmy ubezpieczeniowej i jedziemy do serwisu z nadzieją poprawnej naprawy uszkodzonego zderzaka.

    I co się może okazać ? Np. uszkodzona belka zderzaka , pęknięty uchwyt reflektora , uszkodzony ślizg który mocuje zderzak do błotnika . Dlaczego tak może być ? Ponieważ zderzak jest w pewnym stopniu elastyczny i po mimo nacisku wraca so swojej formy tuszując inne uszkodzenia. Te przykładowe dodatkowe elementy też kosztują a nie są ujęte w wycenie przez ubezpieczyciela.

     

    Zlecając oględziny w serwisie , macie Państwo pewność iż szkoda na pojeździe zostanie dokładnie sprawdzona i opisana przez rzeczoznawcę przy współpracy z naszym wykwalifikowanym personelem .

    Podsumowując :

    Oględziny pojazdu przez rzeczoznawcę można umówić z pominięciem serwisu. Trzeba tylko zadać sobie pytanie : Czy warto ??

  • 4) Czy otrzymam samochód zastępczy ?

    Nasza firma posiada samochody zastępcze oraz współpracuje z firmami oferującymi samochody w ramach ubezpieczenia .

© Copyright 2020 Gampcar